Rinkos ir konkurentų analizė

Bendraudami ir diskutuodami su (potencialiais) klientais apie internetinės rinkodaros naudą, anksčiau ar vėliau pasiekiame klausimų virtinę susijusią su klientų konkurentais bei rinka. Dažniausiai užduodami klausimai – o kur jie (konkurentai) yra? Pagal kokius raktažodžius? Kiek pas juos nueina žmonių? Kokių nišų jie neužpildė? Bei daugelis kitų.  Efektas.lt komanda siūlo Jums paslaugą – rinkos ir konkurentų analizę Google paieškos sistemoje. Atsakysime į šiuos klausimus:

  • Kokie yra tinkamiausi jūsų raktažodžiai?
  • Kokios yra jūsų raktažodžių pozicijos?
  • Kokie galėtų būti nišiniai, mažai konkurencingi raktažodžiai?
  • Koks yra rinkos potencialas arba kiek  žmonių ieško jūsų prekių ar paslaugų?
  • Kokie interneto rinkodaros būdai būtų efektyviausi?
  • 3 pagrindinių konkurentų raktažodžių pozicijos.
  • Teoriškai numanomas organinis/mokamas lankytojų srautas.
  • Skelbimų kokybės vertinimas.
  • Pagrindiniai konkurentų puslapių pranašumai.

Bei kiti individualūs klientų ar projekto specifikos klausimai….

Svarbiausias išteklis – informacija. Tapkite pranašesni šiandien.